Missie

Het bestrijden van mensenhandel in Oeganda door meiden en vrouwen te informeren over hun rechten, voor te lichten en te helpen bij het opbouwen van een financieel zelfredzaam bestaan.

Visie

De grote droom van Chris en Trudy en van Stichting OTM is een Oeganda (en uiteindelijk een hele wereld) zonder mensenhandel, waar alle mensen financieel zelfredzaam zijn.

Het bestuur

Stichting OTM bestaat uit een team van gedreven, gepassioneerde mensen, die het werk van Chris en Trudy een warm hart toedragen. Het bestuur van de stichting bestaat uit acht leden:

• Ester de Visser, voorzitter
  • Jan de Visser, interim-voorzitter
  • Rianne van Dijk, secretaris
  • Harrold Kapaan, penningmeester
  • Arjan Anthonise, algemeen bestuurslid

Het logo: symbool van hoop

De kleuren en vorm van het logo van Stichting OTM zijn van symbolische betekenis.

• Oranjerood verwoordt de rode aarde van Afrika.
  • Blauw staat voor Zeeland, de Zeeuwse wateren en de oceaan rondom Afrika.
  • Deze twee kleuren samen vormen paars. En paars is de kleur van hoop, die Stiching OTM door het werk van Chris en Trudy vorm kan geven

Jaarrekeningen OTM

Jaarrekening OTM 2022